Monday, November 12, 2012

kerna aku seorang penakut

Assalamualaikum..

kaifa khaliki ya ukhti/akhi ?

ana bikhair, alhamdulillah

just look at the tittle, i felt embarassed.

huh.

i wanna go out, open the door..then..
aaaarrhhh !

guess what ?lipas je pon.

Aduh, but i cant bear with it. although m trying hardly.
but still, makhluk Allah yang tu memang power bab2 takut kan aku.

like seriesly.

ok the penakut feeling comes at night.
abang at Mesir called me.

he said : eh, shaa..da start cuti kan ? pegi la belajar masak.
*pehh ayat die makan dalam. macam aku ni tak reti masak. tp memang pon.

I : erk ? haa oke orang try.

Him : ape try2..blaja la ngn mak ke, bik ke..

I : insyaAllah

well, sume pandang senget kat aku bab2 masak ni..
orang duk asrma susah sket nak balek n susah nak masak. hehe
can it be as my reason ? bole terima pakai tak ?
TETTTTTTTTTTTTT .. .. ..

oke, my brother which is abguki really expert bout cooking.
buat cake especially. and i already learnt from him about how to make a Tiramisu..

hehe, n alhamdulillah mum said..

sedapp..pandai esha buat..

pehh. kembang kuncup. akikikii..

oke.

tp tu lah, kalau nak buat pape time malam cm susah sket.
last night my dad ask me to cook something. he went outside with my mum to meet someone.

then i cook nasi goreng, before that..
i seek my old brother at his room..ask him to teman me at dapur.

haha funny. tp alhamdulillah.
die teman until ive finished my cooking..

Allah, cne nak ubah ni ?
kat tempat belajar tu boleh jugak ljd pemberani siket.

insyaAllag lepas ni try utk kuat kan hati dan iman..

proses penghijrahan bermula..

kahkahkah, rse takde motif post gini..
but im just having fun myself.

till here, salam





No comments: