Tuesday, May 31, 2011

kerjaa

As salam pembuka kata.
apa khabar semua ?
cececeyy sejak bile ni oii ?
HAHA

okay hr ni nk cerita yg kedai tmpat aku kerja ni dh tka barang jualan.
b4 jual perfume kan kan ?
bt pg td start setting barang baru..
yg jual barang2 cm comfortr..sarung bantal n etc..
bapak bosan okay !
hari ni takdak sale langsung !
haishhh

plus hari ni HAWA NAKHIAH membantu aku n Nadia Athirah settlekan something.
haha.
cerita nya begini..
smlm ade akak kedai lain mnx tlg aku n nadia cr orang tuk jage kdai die memandangkan pekerjanya minta cuti..
lepas tu.aku n nadia pon menjalankan tugas dengan penuh dedikasi..
cari punye cari..tak jumpe..
then aku n Nadia volunteer nak tlg akk tu jaga kedai..
akak tu pon kasi..die kate make sure jangan bagi 1minit pon kedai tinggal.
SATU MINIT ? hoi gile weyy..banyak beno kedai yg nak dijaga..bkn banyak..due je pon..nadia sampai 3 okay..HAHA

then bile dh bukak kedai akak tu..ktorg pn kire stok..
lepas tuuu..bos aku n Nadia pon tetibe datang..memang buang tebiat betul..
cm tau2 je hr ni aku n nadia nak cr duit lebih. HAHA
then bile dh jd camni memang comfirm2 la xle kulu kilir kt kedai tu..
kdai tu pn bole tahan jao la jugak dr kdai aku n Nadia..

pastu..pikir2..
try la tanye Hawa..then die bole pulok..
n kebetulan Nadia drive hari ni..aku pon hape lagi ? teros suroh Hawa siap then ktorang pg ruma Hawa.
best gila weyy drive kete orang..haha thanks Nad..kasi kebenaran Aisha bawak kete awk..
sek baik tak masuk longkang kan ? hehe :)

so Hawa pon kerja laaa smpai pkul 10 lebey malam cmtu..
Alhamdulillah..hr ni dipermudahkan.
Thanks ye Hawa <3

 

[ Hawa Nakhiah Raman <3 ]

*tadaaa, tu diaaa tmpat die meniaga :D






1 comment:

Anonymous said...

aku nk komen jgk walaupun aku tk dek blog. haha <3