Friday, December 18, 2009

what a miserable day

macam macam jadi,,
grr~

okay lets start.
pagi td teman mak pgy pasar kt klang, then ttbe perut ni buat hal.
'morning sick' lah kan ?hahhah
smpai je kt pasar, trus gtau mak,

sha   : bu, esha sakit perut
mak : hah ?sakit perut ?dah x tahan da ?tu pgy kat toilet sana tu (*smbil tunjuk kt tandas awam)

sblm pgy, ak sepat pesan kt mak,

sha : mak, nnti lepas esha kuar toilet, esha cr mak kt pasar ikan tu k ?
then mak pun kate okay.

lpas kuar toilet, ak pn trus cr mak kt psr tu..
tngk2...

eh ?mak maneeeeeeeee ?!!!!
tade pn, da abes pasar tu aku pusing.
macha n bangla2 sane tu pn x abes2 sengeh.
ape ingat ak hilang mak la hah ?

then call mak, mak kate dy ade kt pasar kering.
tmpt jual ikan bilis, penat aku cr kt situ,,da naek risoo dah.
ak dah pusing kt macam2 kedai, smpai kt ujung simpang.
bt still xde.
haihh, cm biase, bangla2 pandang cm nak telan.
menakutkan.

pastu last2, mak call..kuar dr kedai then suro ak cr..
haa !time tu br nmpk..
so abes crite psl pasar.

then baru kejap ni..
kluar gy kedai dngn bibik.
gy kedai jalan kaki je, sbb dekat.
nak bli rotii..
pastu kan..aku kann...
hahahhaha
eeeeeeeeeeeeeeeeeee, geli gileee...

aku tpijak taik kucing,, yerkk.
kt kedai tu x prasan, bibik ah mengade ckp kuat2..

bik :eh, sha ?tak terbau taik kucing ke ?
sha :mane ade ?
bik :isk, mcm terpijak lah.
sha :ak pn ignore je,,bt still dlm hati risau jugak, sbb i also smell that thing.
hahahha

smpai rumah jeee, trus tngk kasut.
mak oi ?!!!
time tu,,eee,,
x dpt nak gambarkan perasaan aku...
dah la time tu pnjm kasut org (sandle akak adah)
pastu kucing bg present plk kt that sandle.
haihh, aku pn x tau la.
selame ni x pnah kne, pstu mlm ni ble kuar pkai kasut kakdah senyap2..br kne,,
memang sah sah la Allah x kasi aku pnjm sembarangan.
hehe
:)

till here, salam


No comments: