Monday, March 4, 2013

New Spirit. CIKGUUUUUUU :D


yeah. never turning back

watch ur step FORWARD

im all okay

cikgu kan ;)




i wanna colour it with my very own style.
of course, 

by referring

Quran and Sunnah

;)

thanks Allah ^^

Sunday, March 3, 2013

2 mac 2013

salam, yes

the day that i would never forget.
the day that i lost the precious things
the day that experiences me a lot
the day that..make my life change

the day that..give an impact to my memories 

and

its very traumatic

and

im a liltle

DEPRESSED

ya Allah. give me strength

#laptop, purse, keychain, spect, pendrive, the books, and everythings inside..

makes me cry. over and over again.

there's something inside, that encourage me to move on..
that inspire me a lot..
that lead me to become a very great and wonderful teacher..for 'them'

ya Allah..

cry cry cry

cant faced it, like seriously.

redha kan ak ya Allah.. ak mohon.

Sunday, December 9, 2012

Daurah.. done for the 3rd week

Assalamualaikum wbt

say Alhamdulillah..thank you Allah..i love you ya Allah
^^

syukur ke hadrat Allah, sebab dah smpai minggu ke 3..
sok masuk minggu ke 4 dah..

sangat cepat masa berlalu..
tak rase pn dh 3 mggu..

n up till now, im still thinking either what im giving to them do really put them to remember Allah..or not ?
afraid that, what im doing now just such a waste.

Allah Allah Allah.. no man. NO...

ni tarbiyah untuk diri sendiri namenye..

kite cume usaha, Allah yang tentunkan samaada usaha kita tu diterima atau tak..

kite cume merancang, tapi perancangan Allah itu melebihi segala sesuatu..

okay..straight to the tittle above

mcm biase, untuk daurah ni..

pepagi solat dhuha, then selawat reramai..pastu LDK dan sebagainya..

ni antara activiti budak menengah..here we goooo






Saturday, November 24, 2012

Daurah . . .done the 1st week.

assalamualaikum wbt

alhamdulillah, bersyukur masih diberi nikmat sihat :)

and very grateful that the 1st week program of daurah was very good indeed..

i and 7 of my friends conduct for student menengah..
about 230 of them..wowwww,,,

and i got 29 orang adekk in my group..hehe
ramai isnt ? tp besttttt :)

antara aktiviti yg dijalankan..



















lastly,, tadaaaaa ..'

this is my new family..my group..nama sumayyah diberi..
hehe adik2 comel 
jangan malas2 belajar mengenal Allah..

semoga Allah permudahkan urusan di hari yang mendatang..
amiin ya Rabb..

Sunday, November 18, 2012

perjuangan bermula

bismillahirrahmanirrahim

esok, bersamaan 19 Nov 2012, saya pikul kembali tanggungjawab yang sekian lama dilepaskan begitu sahaja.

alhamdulillah, i ask Allah to give me an opportunity, and He give me the way..
Alhamdulillah, i am very grateful ya Allah.

all that i need now just May Allah help us..

May Allah bless us..

May Allah give us the easy way to conduct the program..

May Allah let us to do the program without any difficulties..

allthat i hope, insyaAllah..Allah will help

Allahumma Amiin :)

esok, DAURAH SIRI 3 bg tahun 2012 bermula..

esok jugak, sahabat saya..
Hawa Nakhiah, Faris Amran, dan Zulfiqri akan menduduiki STPM..
mudahkan mereka ya Allah..

semoga dipermudahkan segala urusan..

amiin..

and,give me strength ya Allah..

Rabbal'alamin